Op pad met Miguel Alberto Villalobos

6 oktober 2022 - La Faba, Spanje

Vanmorgen rond 6 uur eruit voor een ontbijt en dan op pad, geen echt lange etappe vandaag iets van een kilometer of 22. Samen Miguel uit Colombia die in dezelfde albergue zit en met wie we al een paar dagen optrekken. Sylwia had een wat slechte nacht gehad dus die ging wat later op pad. We namen de originele, en in dit geval een iets saaiere maar wel vlakkere route. Voor de dag van morgen staan er nog genoeg klimmetjes op, je kunt het natuurlijk ook overdrijven. Lekker gepraat over muziek en we hebben veel raakvlakken met oa Pink Floyd, Supertramp maar ook hedendaagse bands zoals Frans Ferdinand, Indiepop enz.  Bij onze tweede koffie stop eens gekeken hoever Sylwia van ons is verwijderd - een half uurtje, dan wachten we even. Met z’n 3en verder gelopen, we slapen alle 3 in dezelfde albergue. Nu we wat dichterbij ons einddoel komen probeer ik wat meer vooraf te boeken om m’n plek veilig te stellen. De route wordt drukker en straks zeker vanaf Sarria omdat vele de laatste 100 km doen, dit is de minimum afstand om je certificaat te verkrijgen. We hebben een pelgrimsdinner genomen , biertje gedronken en nog wat gewandeld en liggen er weer op tijd in. Morgen 28 km voor de boeg en uit ervaring weet ik dat dat er dan minimaal 30 worden. En hoogte meters, we gaan het meemaken.

1. Alma:
    6 oktober 2022
    Ondanks een "saaiere" route maak je prachtige foto's, groetjes Alma en Cees
  2. Elly:
    6 oktober 2022
    Wederom een mooie route.
  3. Jan:
    7 oktober 2022
    Ik zie op de foto je glas is leeg , op één been kan je niet lopen. Toch maar een nieuwe besteld ??
  4. Yvonne De Klerk:
    7 oktober 2022