Home, sweet home

15 oktober 2022 - Heerhugowaard, Nederland

Vanmorgen van bed nog een beetje opstart moelijkheden maar al snel liep ik zonder stokken of er niets gebeurd was. Had gister een lekkere cocktail gehad met valium, prednison en nog wat anders lekkers en dat heeft z’n werk gedaan, althans voorlopig want ik voel de pijn niet of in ieder geval veel minder. Laatste dagje Santiago vandaag weer naar huis. Vanmorgen afscheid genomen van Sylwia en daarna nog even met Karin en Evelyn de stad in. Geen mis bijgewoond in de kathedraal, durfde het niet aan te lang zitten of staan dat gaat hem nog niet worden. In ieder geval een goede reden om nog eens terug te komen want ik denk niet dat dit m’n laatste Camino zal zijn. Op het plein nog wat bekenden gezien, Chantal uit Canada en de Zweedse zussen. Wat souvenirs gekocht, naar de markthallen geweest en even in de kathedraal. Het was mooi geweest we moesten maar eens naar huis gaan, aan alles komt een eind. Ik had 4 weken stralend mooi weer gehad en vandaag was er regen. Op naar het vliegveld, terug naar Nederland maar met een enorme mooie ervaring: die neemt niemand me af. Veel contacten gemaakt, m’n leven verrijkt. Een Camino, als je er overdenkt heb ik slechts één advies. DOEN

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Elly:
    16 oktober 2022
    Heerlijk weer in jullie eigen bed.
    Bedankt voor het mee reizen. Ik heb erg van het verslag van jouw ervaringen genoten.
  2. Yvonne De Klerk:
    Fijn weer thuis.
    Was elke dag mooi je verslag te lezen
    Een huldiging voor alles.
  3. Alma:
    Mooi zo Peter, ik zal je verhalen missen. Goede reis terug 👍
  4. Tiny Weel jong:
    16 oktober 2022
    Wat fijn Peter dat het beter gaat.
    Geniet van je laaste dag en goede reis terug.
  5. Ada Kuilboer:
    16 oktober 2022
    Bedankt voor alle verhalen Peter!

Ik ga het zeker doen.
  6. Margret:
    16 oktober 2022
    Wat mooi om jou weer herenigd te zien met Karin en Evelyn. Welkom thuis in Zuid-Scharwoude. Je zal wel tijd nodig hebben om te landen na zo veel emoties, ontmoetingen en indrukken.
  7. Yvonne Weel:
    17 oktober 2022
    Home sweet home, nog lekker lang nagenieten van alle indrukken en belevenissen, mooi
  8. Bor:
    17 oktober 2022
    Wat zal je eigen bedje lekker slapen 😊
  9. Leon Scholte:
    17 oktober 2022
    Bedankt dat je me een beetje mee op reis nam Peter. Ik hoop dat het met je rug snel beter mag gaan en dat je volop kunt nagenieten van al het moois dat de afgelopen weken op je pad is gekomen.