It’s your birthday

26 september 2022 - Ledigos, Spanje

En dan ben je zomaar jarig vandaag. Vroeg opgestaan en eerst ontbijten voordat we vertrekken, geen lange dag vandaag 24 km maar op de eerste 17 is niets te krijgen. Goed ontbijt met koffie, jus, toast en eieren met ham, Serranoham wel te verstaan, je bent tenslotte in Spanje. Toen de ober hoorde dat het mijn verjaardag was werd er snel een kaarsje gepakt en kreeg ik een kroon op - wat een manier om je dag te starten. Dat het een wat saaie wandeling zou worden hadden we al gehoord maar het kan altijd nog saaier, althans wat de omgeving betreft. Net als dat er meer wegen naar Rome leiden zijn er ook meer wegen naar Santiago, onze verkeerde afslag ging gezellig lang een snelweg en omdat er ook gewoon route bordjes waren hadden we eerst niets door. Op het moment dat we dat wel hadden zaten we ongeveer 5 km van de route af die we wilde lopen. Tsja dan heb je 2 opties: of je loopt door of je zoekt toch de route op die je wilde lopen. We hebben voor het laatste gekozen en dat betekende bijna 33 km ipv 24 , een rondje van de zaak. We zijn wat landerijen dwars overgestoken en kwamen gelukkig ter hoogte van een café weer op de route. Stoppen en een biertje, althans een Radler. Onze albergue ligt afgelegen maar heeft ook een restaurant en ze doen de was voor je. Al met al een top locatie. Weer wat bekenden gezien en wat nieuwe mensen gesproken, gegeten en gedronken. Een goeie dag om mijn 64ste levensjaar mee te beginnen. De goede lezer weet dat dat niet mijn leeftijd is. En ach leeftijd het is naar een getal.

1. Ada Kuilboer:
    Gefeliciteerd!
  2. Ellen:
    26 september 2022
    Wat een bijzondere verjaardag! Van harte gefeliciteerd Peter!
  3. Pé Stam:
    26 september 2022
    Gefeliciteerd Peter. Een verjaardag om nooit te vergeten.
  4. Alma:
    26 september 2022
    Eindelijk ben je weer net zo oud als ik 🤸
    Gefeliciteerd en neem er een lekker biertje op 🍻
  5. Jolanda Brinkman:
    Gefeliciteerd Peter & die kroon staat je fantastisch! 🤣
  6. Elly:
    26 september 2022
    Deze verjaardag vergeet je nooit!
  7. Anneke Koopman:
    26 september 2022
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Peter.
  8. Marga Stam:
    Gefeliciteerd!!!
  9. Jan:
    26 september 2022
    Cumple años feliz, heeft iedereen gezongen Voor jouw natuurlijk nog een mooie avond
  10. Clemens:
    26 september 2022
    Die toast met kaars hihihihi
  11. Jolanda Lehmann:
    26 september 2022
    Gefeliciteerd, deze verjaardag zal je nooit vergeten.🥳
  12. Yvonne De Klerk:
    27 september 2022
    Peter,
    Als nog Gefeliciteerd!!
  13. Margret:
    27 september 2022
    Peter, van harte gefeliciteerd. Wat een mooie plek om je verjaardag te vieren.