The Hobbits

27 september 2022 - Bercianos del Real Camino, Spanje

Vandaag pas om 7 uur wakker geworden, 2 dagen geleden een deken gekocht ik denk dat dat ook helpt. Het wordt duidelijk kouder hier maar we mogen niet klagen om ons heen is het overal slechter weer. Het is al licht maar ook heel rustig buiten. Vandaag hebben wederom de keuze uit 2 routes - dit keer gaan we voor de kortere.  Ontbijt hadden we al gehad dus dat hoeft niet meer onderweg. Koffie kan nooit geen kwaad. We kwamen op een plaats aan waar er meerdere wijnkelders in een berg zijn gebouwd - het lijken wel Hobbits huisjes.  Bovenop de berg, of beter gezegd een heuvel, stond een stoel en daar is wel een hele mooie foto gemaakt vind ikzelf. Het is zonnig met een beetje wind. Komen langs mooie gebouwen, een stad en wat dorpjes. Onderweg best wel wat bekenden gezien en wat nieuwe wandelaars ontmoet. De auberge van vandaag ligt in een buitengebied net als die van gister. Voordeel is dat je er op tijd in ligt, ook niet verkeerd: wordt ook al een dagje ouder. 26 km vandaag en morgen staat hetzelfde op het programma.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Elly:
    27 september 2022
    Zo op de kaart te zien ben je al bijna op de helft.
  2. Peter Stam:
    27 september 2022
    Vandaag zijn we dat punt gepasseerd
  3. Elly:
    27 september 2022
    Wat gaat het dan snel hè.
  4. Bor:
    28 september 2022