Even terug naar gister

15 september 2022 - Los Arcos, Spanje

Even terug naar gister want de dag was nog niet om, 's middags even een biertje halen en kwam aan tafel met diverse wandelaars die ik gister en eergisteren ook al gezien had. Dat was gezellig en langzaam maar zeker werd de groep groter. Met z’n allen uit eten , een pelgrimsmenu en ik zowaar aan de rode wijn. Erg gelachen en fijne mensen ontmoet. Jack from Canada, Bianca uit Australië en nog veel meer nationaliteiten. Dit is zo leuk . Toch redelijk op tijd naar bed en vroeg weer op. In het donker maar er liep ook iemand met een hoofdlamp op, waarom had ik mijne ook al weer thuis gelaten 🤔 Ik kwam naast haar te lopen en bleef dat tot Los Arcos doen. Sylwia heette ze , een Poolse nu wonend in Canada, later kwam ik er achter dat het met een W is : Sylwia dus en ja Frank ze was blond. Sylwia had diverse stenen meegenomen waaronder eentje voor haar vader. We praten over het een en ander, onze kinderen en vele andere onderwerpen. Op een gegeven moment zat er een oudere dame met een accordeon langs de weg en zij begon te spelen toen wij dicht genoeg genaderd waren. Sylwia schrok “ dat is het nummer wat mijn vader altijd speelde” ze had het even moeilijk maar was blij op hetzelfde moment. Onze weg ging verder, soms zwijgend en dan weer voluit pratend. Het weer was prima , goed wandelweer. De etappe kort en ik was voor de middag op de plek van bestemming Los Arcos , Sylwia ging nog 5 km verder omdat ze daar een reservering had. Eerst hebben we nog een heerlijk koud biertje genomen op een terras voordat we afscheid namen. De planning is dat we beide op dezelfde dag in Santiago de Compostella aankomen.  Ik denk dat we elkaar vast nog wel gaan zien onderweg.

1. Ivonne Peeters:
    15 september 2022
    Engelen bedtaan…dame met accordeon speelde bekend nummer 💖
  2. Theo en Jolanda:
    15 september 2022
    Het liedje op de accordeon was echt geen toeval maar een seintje.❤️
  3. Elly:
    Schitterend deze ontmoetingen.
  4. Yvonne De Klerk:
    Mooie momenten
  5. Jan:
    15 september 2022
    Hoi Peter , reactie op verbrande heuvels . Dit jaar was het heel erg . Er is meer dan 300.000 ha verbrand. En nog steeds zijn er branden 🔥
  6. Alma:
    15 september 2022
    Wat een bijzonder mooie ontroerende dag, ik geloof in wonderen ❤️
  7. Clemens:
    15 september 2022
    Lezend over de vele mensen die je ontmoet met zo veel verschillende nationaliteiten doet me denk aan al de reizen die wij deden. Dit maakte het juist zo leuk. Zo lezend begrijp is des te meer wat je aan het doen bent en geniet van je verslagen. Hou vol, het moet niet gekker worden maar ik denk overdag zelfs soms aan je 😉
  8. Carol Tanke-Ruisbroek:
    16 september 2022
    Heel gaaf om zo mee te gaan op je reis. Blijf lekker genieten!!
  9. Elly:
    16 september 2022
    😘 😘
  10. Frank Kuin:
    19 september 2022
    Fijn dat ik nog ff genoemd word. Geniet ervan.