7 dagen onderweg

19 september 2022 - Belorado, Spanje

Vandaag m’n 7e wandeldag op de Camino, 180 km het voelt alsof ik al weken onderweg ben en toch of ik net gister ben begonnen. Vroeg vertrokken voor een niet te lange maar beetje saaie route. Muziek op, de verrukkelijke 15 van gisteravond en de gang er lekker in - ik liep alleen vandaag, Sylwia has to sleep in (wij noemen dat uitslapen). Na een kilometer of 6 tijd voor koffie en een broodje. De moeite van alles zelf regelen doe ik niet meer. Voor een euro of 3 ben je meestal wel klaar en is het lekker vers. Ik haalde aardig wat andere in , het is geen wedstrijd maar als er iemand voor je loopt….. om half 12 was ik op de plaats van bestemming. 13:00 gingen ze open. Rustig zitten, schoenen uit en een boek lezen. Ik vermaak me prima. Brian uit Schotland kwam langs, hij had een probleem met z’n ogen, had er onderweg al naar laten kijken en hij had wat gekregen maar het werd niet beter. Hij ging naar huis om daar behandeld te worden maar had wel een hotelkamer geboekt (met bad) en betaald dus deze was beschikbaar. Ik belande met Knud uit Duitsland op deze kamer. Wat een luxe voor een eenvoudige pelgrim, even lekker in bad. Beetje in het dorp kijken, terras pakken, biertje drinken en een pelgrimsmenu na. De dag was weer goed besteed. Morgen weer wat kilometers maken samen met Sylwia. En nu naar bed, niet op zaal dus minder rekening te houden met anderen. (voor de veiligheid maar wel een wekker zetten).

1. Theo en Jolanda:
    19 september 2022
    Bofkont
  2. Ivonne Peeters:
    19 september 2022
    Prachtige foto’s Peter
  3. Jan:
    20 september 2022
    Je had deze nacht geen last van kamer genoten die snurken en ook geen last van kamer genoten die scheten laten .
  4. Alma:
    20 september 2022
    Sneu voor Brain, maar mazzel voor jullie 👍. Wat kan je dan genieten van deze luxe 🤗
  5. Elly:
    20 september 2022
    Heerlijk onverwachte meevallers voor jou.
  6. Clemens:
    20 september 2022
    Die schelp markeert de route?
  7. Peter Stam:
    Yep, het is overal
  8. Bor:
    20 september 2022
    Kan me voorstellen dat zo’n bad heerlijk is 😊👍