Take a picture with your eyes Peter

13 september 2022 - Puente La Reina, Spanje

Vanmorgen kwam ik erachter dat je beter de avond ervoor de dingen bij elkaar moet leggen die je 's morgens vroeg nodig hebt - ff een dingetje maar ook weer gelukt. Had wat snacks gekocht voor de eerste honger, of zeg maar trek , onderweg en vroeg op pad. Weg is goed bewijzerd en er lopen er ook genoeg voor je. Voordat in Pamplona uit was had ik de eerste regenbui al te pakken, niet dat het met bakken de lucht uitkwam maar genoeg om nat van te worden. Kwam wat gezichten uit de auberge tegen en Tze, ze heeft me wel haar volledige naam genoemd maar leek het wel niet te kunnen onthouden. We hebben samen opgelopen, zij verbleef ook in Puente La Reina maar in een andere albergue. Gezellig gepraat , wat foto’s genomen , ze was wel streng : even stilstaan en “come Peter we go further” als we bij een mooi uitkijkpunt waren zei ze steen vast “take a picture with your eyes Peter” even genieten, even de omgeving in je opnemen. Vandaag 27 km veel omhoog (lastig) maar ook omlaag ( nog lastiger) de wandelstokken, voor mij de eerste keer, kwamen ook goed van pas. Buiten dat het niet allemaal vlak was waren er ook veel paden met losse keien en stenen. Regen wind en zon wisselde zich af en aan het eind moest ik mezelf nog insmeren om niet te verbranden. Nu ff rusten, dan iets te eten gaan zoeken en morgen weer lekker vroeg op pad.

1. Elly:
    13 september 2022
    Gelukkig ook échte pictures. Mooi overzicht zo.
  2. Sita:
    13 september 2022
    Trots op je Peter, de kop is er vanaf.
    Ik loop al jaren met stokken, ideaal ga je een hoop plezier van krijgen.
  3. Frank Kuin:
    13 september 2022
    Zoals Sita al zegt; De kop is eraf. Goed bezig Peter. En laat me raden. Tze is blond. :-)
  4. Yvonne Weel:
    13 september 2022
    Mooi om te lezen, succes met alles
  5. Ellen:
    13 september 2022
    Nu al een prachtig avontuur.
  6. Clemens:
    14 september 2022
    Hi Peter. Maak wel de fotos hoor. Deze kun je beter helpen om later te herinneren wat je ogen zagen.
  7. Yvonne De Klerk:
    Hoi Peter,
    Probeer te genieten stil te staan en een momentje te nemen om een foto te maken. Later op de dag een goede terugblik en als je een maal weer thuis bent, een geweldige terugblik van de hele revue. Is ook weer een hele belevenis. Ik geniet nog steeds na. Van onze peringrintocht samen met Margret
  8. Ivonne Peeters:
    14 september 2022
    Het zijn prachtige foto’s Peter. Ik geniet mee!
    Succes verders en geniet van alle moois 👍👍👍
  9. Bor:
    17 september 2022
    Mooie verhalen Peet. Succes!!