De proloog

12 september 2022 - Pamplona, Spanje

3 uur ging m’n wekker - op naar Schiphol, zorgen dat we er op tijd zijn en dat is geen overbodige luxe : wat een rijen, wat een mensen. Maar het is gelukt , iets verlaat naar Madrid maar op tijd voor de vlucht naar Pamplona.  Daar aangekomen m’n kleding wat aangepast en op naar het centrum. De eerste kilometers maar nog niet op de Caminio. Onderweg al snel aangesproken door een aardige Spanjaard die me de juiste weg naar het centrum wees, dat ik die ook op m’n oortje had geeft niet het gaat om het gebaar en dat voelde goed. Best wel warm om te wandelen, was ook op het heetste gedeelte van de dag: 35 graden is pittig . Auberge snel gevonden , schoenen en sokken uit, sandalen aan. ff leggen , ben tenslotte ook al bijna 63 , en daarna een rondje lopen. Nu op een terras aan een cerveza voor de dorst en zodra het 7 uur is mag ik ook wat te eten bestellen. Wil vroeg vertrekken morgen want de verwachting is weer warm en ik heb hoogte meters.

1. Pattepat:
    Zet hem op ‘P’
  2. Ada Kuilboer:
    Hoi Peter, succes!
  3. Leon Scholte:
    12 september 2022
    Mooi, de kop is er af. Geniet van je biertje en veel succes morgen met de eerste echte etappe!
  4. Marga Stam:
    12 september 2022
    Slaap lekker en morgen weer een fijne wandeldag.
  5. Jan:
    Peter heel veel succes
  6. Theo en Jolanda:
    🍀💕
  7. Anneke Koopman:
    Succes
  8. Ivonne Peeters:
    12 september 2022
    Ik wens je een veilige maar bovenal een geweldig mooie wandelreis. Heel veel succes Peter 👍
  9. Alma:
    12 september 2022
    De kop is eraf, hoop dat je een prachtige reis gaat beleven ❤️
  10. Elly:
    12 september 2022
    Veel succes, plezier en inspiratie gewenst Peter.
  11. Ellen:
    13 september 2022
    Zet 'm op Peter en vooral genieten!!
  12. Ellie Kauw:
    13 september 2022
    Leuk je op deze manier te kunnen volgen. Stoer!
  13. Elly Groet:
    Succes Peter , leuk om je te volgen 👍💪
  14. Pé Stam:
    13 september 2022
    Succes Peter. En probeer er vooral van te genieten.
  15. Sandra Brink:
    14 september 2022
    Heel veel succes Peter, geniet er van en blijf je zeker volgen.