En dan ben je weer alleen

21 september 2022 - Burgos, Spanje

Gisteravond in Agés, een klein maar heel lief plaatsje, een hamburger wezen eten. In een omgebouwde schuur waarin een caravan stond die als keuken werd gebruikt. Leuk jong stel en echt een prima burger met Jalapeños. Uitslapen vandaag: een heel uur dus het werd al snel licht vanmorgen. Een beste klim in het begin maar verder vrij vlak - een van de beste ontbijten gehad onderweg. We gaan richting Burgos - als we de stad naderen moeten we eerst over een vrij uitgebreid industriegebied.  Er is ook een iets langer pad langs de rivier maar die afslag hebben we niet gezien helaas. In Burgos aangekomen eerst maar het traditionele biertje en beide naar onze albergue. Vandaag voorlopig de laatste dag met Sylwia. Wat ga ik dat missen dat geweldige ochtend humeur, niet aanspreekbaar voor de eerste koffie en/of sigaret en making jokes about that.  Vandaag ook de verjaardag van Bianca  uit Australië dus de hele groep op een afgesproken tijd bij elkaar met een toast op Bianca. Daarna iets zoeken om te eten. Met z’n tweeën, ben geen wijn drinker maar toch de hele fles leeg, wat zal ik lekker slapen straks. Morgen alleen op pad dus, maar dat gaat ook weer lukken. We zitten op dezelfde route en zien elkaar vast voor Santiago en anders daar. Vandaag ook in de kathedraal geweest. Wat een pracht en praal, denk niet dat ik ooit iets vergelijkbaars gezien heb. Maar het is ook een gebouw met 1000 jaar geschiedenis. Burgos is een mooie en vooral gezellige stad.

1. Ada Kuilboer:
    21 september 2022
    Wat geniet ik van je verhalen Peter. Ik zie mezelf daar al lopen!
  2. Ingrid Punt:
    21 september 2022
    Peter, ben nu pas je reis gaan volgen.. Ik lees terug, wat is dit gaaf!

Groetjes,
    Ingrid
  3. Alma:
    Nog steeds genieten dus ❤️
  4. Clemens:
    22 september 2022
    Mooie foto's deze dag. Ik geniet met je mee.
  5. Elly:
    Mooi!
  6. Jolanda Lehmann:
    22 september 2022
    Burgos lijkt mij prachtig.En dan nu de Meseta hè
  7. Esther Hogeweg:
    Ik volg je op de voet 🦶🏿 Peter, zet je beste beentje voor. Good luck 🤞